De haven is voorzien van een gezellige kantine. Welke buiten het vaarseizoen (van medio/eind september tot medio mei, m.u.v. de feestdagen) elke zaterdag geopend is, vanaf 17:30 uur voor een kopje koffie of drankje, de barcommissie bepaald de sluitingstijd afhankelijk van het aantal leden er op een betreffende zaterdag aanwezig zijn. Tijdens evenementen georganiseerd door onze evenementencommissie kunnen openingstijden afwijken. Zie daarvoor het onderstaande overzicht met evenementen.

Doordeweeks kunt u onder het genot van een kopje koffie of thee even bijpraten in het koffiehok van de kantine. Het koffiehok is in de regel van 9:30 tot 12.30 uur geopend, m.u.v. de feestdagen of andere bijzondere omstandigheden.

Overzicht met de aankomende evenementen:

Darten in de haven

Datum: 20/04/2024
Tijd: Aanvang 17.00 uur

Zaterdag 20 april is er weer een dartavond. Er hangen 3 borden, wel je eigen pijlen meenemen.

Kaarten

Datum: 28/04/2024
Tijd: Vanaf 14.00 uur

Kom klaverjassen of jokeren. Kosten € 4,00 per persoon. Er wordt ook gedraaid aan het rad van fortuin. U hoeft zich niet van te voren aan te melden.

Vissen en BBQ met muziek zaterdag 18 mei 2024

We sluiten het winterseizoen en de opening van de kantine af met onze jaarlijkse traditie Vissen en BBQ. Hopelijk is dit natuurlijk ook de start van een mooi zomer seizoen.

De vis wedstrijd gaat alleen door bij voldoende aanmeldingen, kosten voor de jeugd € 2,50 en voor volwassenen € 3,50 per persoon.

De inloop van de BBQ met muziek start om 17.00 uur kosten € 7,50 per persoon Brood, salade & sauzen worden verzorgd

U dient wel zelf uw eigen vlees mee te nemen.

Datum:         18/05/2023

Tijd:                Vissen            14.00 uur

BBQ               17.00 uur

Aanmelden kan per